Ricoh serwis

Od wielu lat zajmujemy się wsparciem produktów Ricoh, Gestetner, Nashuatec, Lanier, Infotec, NRG.

Marki te są już dobrze znane w tej części Europy.

Klienci cenią sobie urządzenia tych producentów głównie ze względu na trwałość i niskie koszty eksploatacji. Awaria urządzenia Ricoh nie stanowi większego problemu.

Zajmujemy się między innymi serwisem tych urządzeń głównie kopiarkami. Niektóre z nich znacznie przekroczyły już 1 000 000 wydruków.

Wiele razy klienci proszą nas o telefoniczne rozwiązywanie problemów serwisowych.

Zawsze staramy się pomóc! Niektóre interwencje serwisowe są jednak koniecznością.

Sterowniki oraz inne informacje można znaleźć na stronie producenta:

Najpopularniejsze kopiarki Ricoh serii Aficio, MP precyzyjnie informują nas o usterkach co w znacznym stopniu skraca czas ich naprawy.

Kilka przykładowych komunikatów:

  • błąd SC520, SC541, SC542, SCSC543, SC544, SC545, SC546, SC547, SC548 problemy z ustaleniem temperatury
  • błąd SC350, SC351, SC352, SC353, SC354, SC390 problem z czujnikiem ID
  • błąd SC920 problem oprogramowania sprzętu

Najczęstszymi komunikatami jednak są:

  • brak papieru
  • brak tonera
  • zacięcie papieru
  • czas na konserwację PM

Planowe przeprowadzanie konserwacji, wymienianie materiałów eksploatacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta gwarantuje nam ciągłą i wydajną pracę naszych urządzeń przez wiele lat.

Jakość stosowanego tonera i papieru nie jest bez znaczenia. Podobnie jak paliwo, które wlewamy do baków naszych samochodach.

Jeśli masz problem ze swoim urządzeniem Ricoh, Gestetner, Nashuatec, Lanier, Infotec, NRG lub innym skontaktuj się z nami.

Może szukasz tonera, zszywek, papieru, chcesz porady?

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godz. 8 – 16

Kontakt telefoniczny z serwisem lub przez formularz – e-mail.

tonery, porady, ekspertyzy, naprawy, montaż

Kategorie: DrukarkiKopiarkiMateriały eksploatacyjnePoradySerwisUrządzenia wielofunkcyjne | Tagi: